منو
Your Cart

مرجوع کردن کالا

چگونگی ارسال کالا

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش گرین استور جداً، خودداری کنید.

- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس me.rabieh@gmail.com ایمیل کنید.



هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش گرین استور برسد، هزینه‌های ارسال به عهده گرین استور است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویری رسید را به آدرس me.rabieh@gmail.com ارسال فرمایید.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان گرین استور، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.



چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

-   پیام خود را در صفحه  تماس با ما  با انتخاب موضوع ارتباط با واحد برگشت کالا، ارسال کنید.