منو
Your Cart

ثبت شکایات

برای ثبت و پیگیری مشکلات و شکایات خود می‌توانیداز یکی سه روش زیر استفاده نمایید

  • مراجعه حضوری
  • ارسال ایمیل
  • تماس با کارشناس


مراجعه حضوری

در این روش ضمن همراه داشتن فاکتور، کد رهگیری یا نام کاربری خود می‌توانید به محل فروشگاه گرین استور واقع در بندرلنگه ، خیابان انقلاب ،جنب تیپاکس مراجعه و به صورت حضوری مشکلات و شکایات خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید


ارسال ایمیل

در این روش متن شکایت خود را به انضمام کد رهگیری از طریق ایمیل در بخش تماس با ما با انتخاب موضوع ارتباط با واحد رسیدگی به شکایات  ارسال نموده و پاسخ آن پس از بررسی کارشناسان ما از همین طریق به اطلاع شما خواهد رسید


تماس با کارشناس

ارتباط با کارشناس فروشگاه از طریق شماره ثابت 07644241234 برای رسیدگی به شکایات