منو
Your Cart

شرایط و قوانین

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی گرین استور

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و سرویس‏های کاربردی گرین استور به دقت مطالعه فرمایید.

ورود کاربران به فروشگاه اینترنتی  ، هنگام استفاده از پروفایل شخصی ، طرح‏‌های تشویقی ، مجله خبری  و سایر خدمات ارائه شده توسط گرین استور به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و گرین استور  می باشد.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین گرین استور از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج ، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.


قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های گرین استور منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و هم چنین رعایت قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می باشد. در صورتی که در قوانین مندرج ، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های گرین استور تغییراتی در آینده ایجاد شود ، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می گردد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرفتن هرگونه تغییر است.


تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است ، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از سرویس ها و خدمات گرین استور اقدام نماید.


ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات گرین استور استفاده می‏‌کنید ، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به گرین استور  ایمیل می‏‌زنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد ، شما موافقت می‌‏کنید که گرین استور به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی ، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد  برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه گرین استور را در پروفایل خود لغو کنند. 

توجه داشته باشید که گرین استور از طریق ارسال پیامک وضعیت پردازش سفارش یا خدمات و ... را به اطلاع کاربران میرساند.


سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

گرین استور به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

گرین استور متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت گرین استور، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.


ثبت ، پردازش و ارسال سفارش

- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. گرین استور به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

- کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت گرین استور به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. گرین استور همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. 

- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.


- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت  و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت گرین استور ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای گرین استور  محفوظ می باشد. گرین استور در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت گرین استور می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. 


خسارت در هنگام حمل و نقل

گرین استور همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل می باشد و گرین استور تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش گرین استور اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش گرین استور ارسال شود.